Blog

Carevo novo odelo: Autorski tekst Tamare Jokanović za Bizlife

Blog - Dec 09, 2019

Kada smo, sada pre tačno tri godine, dobili prvi upit u agenciji od tadašnjeg potencijalnog klijenta da učestvujemo na pitch-u za Employer Branding kampanju, pogledali smo se međusobno u kancelariji i rekli: „OK ljudi, ko će ovo da radi?“ Dobrovoljaca nije bilo…

Dobro, krenuli smo od toga šta znamo… znamo da radimo interne i eksterne komunikacije, društveno-odgovorne kampanje, brend kampanje, kriznu komunikaciju, održavamo društvene mreže, kreiramo sadržaj za različite kanale, video formate, animacije, infografike, stop-motions, Google kampanje, influenser marketing, radimo B2B komunikaciju, media relations, kreiramo sajtove, radimo treninge, imamo Londonsku školu za PR, počeli smo da radimo Native advertising… a šta je onda to?

Ljudi u kompanijama, pogotovu multinacionalnim, su se sigurno mnogo pre nas susreli sa tom „kovanicom“ u to vreme tako nepoznatom. Tog trenutka počeli smo da istražujemo…sve se činilo tako poznato a opet tako nepoznato jer je zahtevalo nove resurse i nove kanale komunikacije, one najvrednije, najverodostojnije, najuverljivije – sopstvene zaposlene!

Ali, kako „naterati“ zaposlene da pozitivno govore o svojoj kompaniji i na svim kanalima, svim raspoloživim alatima? Za ovo vreme naučili smo važnu stvar. A to je da postoji samo jedan pravi put koji će dati dobre rezultate – imati zadovoljne zaposlene. Istinski zadovoljne.

I od tada kao da je čitav korporativni svet čekao Employer Branding ekspanziju! Zaposleni su počeli da žive život svojih poslodavaca i to onaj dobar, a poslodavci su počeli, malo po malo, da se utrkuju ko će pružiti bolje uslove za rad, kako bi privukli nove zaposlene, ali i pozicionirali se u poslovnom svetu kao poželjan poslodavac.

Nikle su moderne zgrade sa kutkom ili sobama pa čak i spratovima za zabavu i relax, arhitektonski potpuno „skockane“, zaposleni su dobili mogućnost rada od kuće, fleksibilno radno vreme, kvartalne i godišnje bonuse, privatno zdravstveno osiguranje, različite edukacije u zemlji i inostranstvu, mogućnost balansiranja između privatnog života i poslovnih obaveza, fenomenalne teambuilding-e na kojima su se dobro zabavili i još više zbližili, „Secret Santu“ za Novu godinu, mogućnost da zajedničkim snagama obraduju nekog kome je pomoć najpotrebnija, da naprave male svakodnevne aktivnosti koje ih usrećuju i zabavljaju i ono što je najvažnije…uživaju u tome! I svojom voljom te trenutke dele na sopstvenim društvenim mrežama i/ili „word of mought“ metodom.

Ne treba da vam kažem da smo i mi, poučeni okruženjem, obukli Carevo novo odelo, ali ga niko nije ismevao. Naprotiv! Ljudi su ga sa oduševljenjem prihvatili! A ne treba ni da pomenem da smo na tom  pitch-u, pre tri godine, pobedili, a od tada se samo ređaju upiti i kampanje Employer Brandinga koje izlaze iz naše agencije.

A mi…mi, više nego ikada, cenimo ono najvrednije što imamo – SVOJE LJUDE!

Autorski tekst Tamara Jokanović napisala je za magazin BizLife.

Autor

Tamara Jokanović

Managing Director

Večiti optimista i entuzijasta koji veruje da za svaki novi izazov rešenje uvek postoji.

Hajde da radimo zajedno

U Represent Communications gajimo strast za brilijantnim idejama i njihovom realizacijom, pa sve to sjedinjujemo u prelijepo iskustvo.