Blog

Facebook story kao reklama: Trend koji nikada nije u potpunosti zaživeo

Vijesti - Feb 12, 2020

Prema dostupnim podacima iz aprila 2019. godine Facebook story reklame koristilo je čak 3 miliona oglašivača. To nije neki preveliki broj kada se uzme u obzir broj ukupnih korisnika ove društvene mreže – prema podacima s kraja januara 2020. godine Facebook ima 2,5 milijarde aktivnih korisnika dnevno.

Broj korisnika story-ja za oglašavanje je, kako kažu zaposleni u Fejsbuku, pred kraj godine porastao na više od četiri miliona oglašivača, što je više od polovine ukupnog broja korisnika koji ovu društvenu platformu koriste za reklamiranje. E sad, taj broj i dalje ne može da se meri sa brojem oglašivača na IG story-jima, ali je svakako ogromna cifra.

Ono što je zanimljivo jeste da je ovaj vid reklamiranja na Fejsbuku i dalje među jeftinijim u odnosu na ostale. Iako su na domaćem tržištu nepopularni, polako postaju sve prisutniji.

Ostaje otvoreno pitanje da li će ovaj rast broja korisnika Fejsbuk story reklama u 2020. godini korisnicima biti novo utočište velikih i malih brendova, kao i da li su Facebook story reklame nešto čemu se u novoj godini treba okrenuti i iskoristiti nisku cenu ovog sve korišćenijeg načina reklamiranja? Na ova pitanja ćemo tek polovinom tekuće godine moći da damo konkretniji odgovor.

Izvor: Adage

Autor

Represent System

News editor

Hajde da radimo zajedno

U Represent Communications gajimo strast za brilijantnim idejama i njihovom realizacijom, pa sve to sjedinjujemo u prelijepo iskustvo.