Blog

Facebook više neće izgledati ovako: Prepoznatljivi natpis pada u zaborav

Vijesti - Nov 07, 2019

Glasine koje su se pojavljiale ranije, sada su se i obistinile: Facebook se odlučio za izmjene u brendiranju.

Kompanija je predstavila novi korporativni logo i strategiju brenda, za koje vjeruje da će jasnije razdvojiti Facebook kao kompaniju od njegovih individualnih aplikacija.

Nema mnogo toga da se kaže za logo – u pitanju je samo „Facebook“ naziv ispisan u modernijem fontu. Međutim, novi stil teorijski označava vlasništvo jasnijim u situacijama kada se na proizvodima kao što su Instagram, WhatsApp, Oculus i drugi vidi „from Facebook“ oznaka.

Facebook aplikacija će zadržati sopstveno brendiranje uprkos novom stilu. Očekuje se da će se novi izgled pojaviti u toku narednih nekoliko nedelja.

Izvor: www.benchmark.rs

Autor

Represent System

News editor

Hajde da radimo zajedno

U Represent Communications gajimo strast za brilijantnim idejama i njihovom realizacijom, pa sve to sjedinjujemo u prelijepo iskustvo.