Instagram testira obavještenja o novim kolekcijama proizvoda
Vijesti - Oct 08, 2019
Aplikacija Instagram uskoro bi mogla da omogući kompanijama da postave notifikacije i tako podsjete korisnike i potencijalne kupce o dolasku nove kolekcije proizvoda.
Instagram je saopštio da se za početak udružuje s 20 američkih brendova među kojima su Adidas, Highsnobiety, Chinatown Market, Revolve i Huda Beauty.
Podsjetnik će funkcionisati slično kao i onaj koji korisnici mogu da podese u storiesima za generalna lansiranja, ali će brendovi i kreatori novi sticker moći da koriste na specifičniji način, a biće omogućena i opcija kupovine putem aplikacije Instagram. Podsjetnik će se pojaviti dan prije dolaska nove kolekcije, kao i petnaest minuta prije početka prodaje.
Iako se radi samo o testiranju, za Instagram ima smisla da istražuje s obzirom na to da umjetnici i brendovi već koriste plaftformu da najave svoje ograničene proizvode. Trenutno korisnici moraju da postuju vlastite podsjetnike.
Instagram se u poslednje vrijeme trudi da postane efikasna platforma za kupovinu.
Izvor: klix.ba