Blog

Spotify je “Open for Business” za oglašivače u Srbiji

Vijesti - Jul 28, 2020

Spotify, najpopularnija svjetska platforma na svijetu, koja je odnedavno dostupna i milionima ljudi u Srbiji, brendovima nudi priliku da svojim korisnicima pruže inovativno i kreativno iskustvo korišćenja besplatne verzije ove platforme sa oglasima.

Spotify, koji je u Srbiji dotupan od 15. jula, nudi najbolje iskustvo slušanja domaće i strane muzike, više od 50 miliona pjesama  i više od milion podcasta. To ljudima pojednostavljuje snimanje i bilježenje svakog trenutka života-bilo da kuvaju, vježbaju, da se zabavljaju, uče itd, ma gde bili. Ovakav način streaming je temelj Spotify  inteligencije streaminga, jedinstvenih podataka i rezultata koji se zasnivaju na ponašanju korisnika tokom streminga. Za brendove i marketare, ovo predstavlja priliku da u pravom kontekstu predstave svoju poruku pravoj osobi.

Od lansiranja, Spotify se udružio sa brendovima koje će reklamirati na Spotify Free u regionu. Partneri uključuju: Coca-Cola Srbija, Heineken, Telekom Srbija, VOLVO CARS ADRIA GROUP.

Za bilo kakva pitanja u vezi sa oglašavanjem na Spotify-u i za više informacija posjetite Spotify for Brands!

Autor

Represent System

News editor

Hajde da radimo zajedno

U Represent Communications gajimo strast za brilijantnim idejama i njihovom realizacijom, pa sve to sjedinjujemo u prelijepo iskustvo.