-
Vijesti - May 24, 2021
Koncept sreće na poslu 2.0
Koncept sreće na poslu: Još jedna korporativna izmišljotina ili magični sastojak koji će posao učiniti najlepšom sporednom stvari na svetu (a da nije fudbal) Od malena su nas uč...
-
Blog - May 04, 2021
AIDA model
AIDA prati putovanje naše ciljne grupe kroz pažnju, interesovanje, želju i akciju. On je jedan od najpoznatijih marketinških modela koji se danas koriste. Mnogi stručnjaci smatr...
-
Blog - Apr 22, 2021
Važnost kreativnosti!
Kreativnost, neki bi rekli manje bitna osobina. Međutim, tu je greška. Danas počinjemo sve više da se oslanjamo na robotiku i mašine, kako za donošenje odluka tako i za automati...
-
Vijesti - Apr 11, 2021
Fejsbuk izbrisao 1,3 milijarde lažnih profila krajem 2020.
Kompanija Fejsbuk je saopštila da je u periodu između oktobra i decembra prošle godine izbrisala 1,3 milijarde lažnih profila na toj društvenoj mreži. Kako se navodi u kompanijs...
-
Blog - Apr 08, 2021
EROZIJA POVERENJA
Imala sam prilike da na ovogodišnjem forumu regionalnih komunikacionih lidera IZAZOV 2021 govorim o reputaciji tokom i nakon „što nas prođe COVID 19“, iz jednog vrlo zanimljivog...
-
Vijesti - Apr 06, 2021
Amerikanci najviše vjeruju Guglu i Amazonu, a najmanje?
Tehnološke kompanije u današnje vrijeme teško stiču povjerenje korisnika, ali ga izuzetno lako gube, pokazuju rezultati ankete koju je sprovela čikaška istraživačka platforma se...
-
Vijesti - Apr 05, 2021
Payoneer formirao lokalni menadžment u Srbiji
Kompanija Payoneer, globalna platforma za plaćanja i e-trgovinu, formirala je lokalni menadžment u Srbiji i najavila da će posebnu pažnju posvetili korisnicima iz Srbije i zemal...
-
Vijesti - Apr 04, 2021
Instagram priprema verziju aplikacije namijenjenu mlađima od 13 godina
Instagram je trenutno namijenjen korisnicima starijima od 13 godina, ali jasno je kako i mlađa djeca bez problema pronalaze načine kojima mogu izbjeći te zabrane, otvoriti profi...
-
Vijesti - Apr 03, 2021
Wikimedia pokreće plaćenu uslugu namijenjenu velikim kompanijama
Wikimedia navodi da ne prisiljava Big Tech kompanije da plaćaju za Wikipediju već će nova usluga omogućiti kompanijama da prikazuju pouzdanije informacije Fondacija Wikimedia st...
-
Vijesti - Mar 30, 2021
WeChat imenovao zastupnika za zaštitu podataka za Srbiju
Advokatska kancelarija Karanović i partneri postala je predstavnik kompanija čije poslovanje uključuje aplikacije PUBG Mobile i WeChat, a kompanija Corvus Info za obrađivača pod...
-
Vijesti - Mar 30, 2021
U Hrvatskoj portali počinju da naplaćuju pristup svojim sadržajima
Vodeći hrvatski novinski izdavači najavljuju da bi već do kraja marta mogli da uvedu digitalnu pretplatu – zatvaranje i naplatu dijela sadržaja na svojim portalima, a tome se pr...
-
Blog - Mar 26, 2021
Zašto je video bitan kada su društvene mreže u pitanju?
Značaj video zapisa je danas daleko veći nego što svima deluje na prvi pogled. On je postao ključan u komunikaciji i interakciji sa publikom. Krenimo od jednog pitanja za vas. Š...
-
Vijesti - Mar 25, 2021
Francuski regulator odbio prigovore na Apple-ovu blokadu oglasa
Francuski regulator za zaštitu tržišne konkurencije odbio je u srijedu zahtjev internet oglašivača da se suspenduje Apple-ova nova funkcija koja korisnicima omogućava blokadu og...
-
Vijesti - Mar 23, 2021
Tamara Jokanović – 40 najboljih mladih lidera Jugoistočne Evrope
Tamara Jokanović, generalna direktrorka agencije za integrisane komunikacije Represent Communications, svrstana je u top 40 mladih lidera Jugoistočne Evrope, do 40 godina. Busin...
-
Vijesti - Mar 23, 2021
Tamara Jokanović za “Karakter”: Magnet ideja
Zašto su nam važni nagrade, pehari, ordenje i priznanja? Čovek vredi onoliko koliko ga poštuju njegovi bližnji a ne koliko odlikovanja ima, rekao je Milan St. Protić u Utisku ne...