-
Vijesti - Oct 21, 2020
Check Point Research: Microsoft je brend koji hakeri najviše imitiraju kako bi namamili korisnike
Check Point Research, kompanija koja se bavi analizom sajber kriminala, je objavila listu brendova koje hakeri najviše imitiraju kako bi namamili korisnike da im daju svoje ličn...
-
Vijesti - Oct 21, 2020
Facebook afera: Irska pokreće istragu zbog podataka o maljoletnima
Irska Služba za zaštitu podataka korisnika (DPC) pokrenula je danas dvije istrage protiv kompanije Facebook, nakon što je izrazila zabrinutost zbog upravljanja ove društvene mre...
-
Vijesti - Oct 19, 2020
Uber uvodi uslugu dostave ljekova
Kompanija Uber proširila je svoju ponudu u Južnoafričkoj Republici uvođenjem usluge dostave ljekova koji se izdaju bez recepta, u nastojanju da prigrabi što veći tržišni udio na...
-
Vijesti - Oct 19, 2020
YouTube i Facebook uvode nova, stroga pravila zbog vakcina
Lažne vijesti nikada se nisu brže širile, naročito sada, u vrijeme pandemije, pa su društvene mreže prinuđene da se uhvate u koštac sa neistinitim informacijama. YouTube je obja...
-
Blog - Oct 15, 2020
5 ključnih poruka dokumentarca “The social dilemma”
Donedavno je za termin “social dilemma” znao svaki psiholog i sociolog i nekolicina ljudi koje zanimaju ove oblasti i različiti društveni fenomeni. Od pre nekoliko meseci, prva ...
-
Vijesti - Oct 14, 2020
Porez i doprinose sada moraju da plate jutjuberi, influenseri i svi koji posluju online
Poreska uprava Srbije saopštila je da je utvrdila da poreski obveznici, fizička lica koja u inostranstvu ostvaruju prihod pružanjem usluga razvoja softvera, prevođenja, držanja ...
-
Vijesti - Oct 13, 2020
Video snimci sa dezinformacijama o koroni podijeljeni 20 miliona puta na Facebook-u
YouTube video snimci koji sadrže dezinformacije o korona virusu najčešće se šire putem društvenih mreža, prvenstveno putem Facebook-a gdje je takav sadržaj u periodu od oktobra ...
-
Vijesti - Oct 12, 2020
Represent Communications i ove godine na vrhu liste agencija za odnose sa javnošću
Marketing mreža objavila je danas rezultate istraživanja agencija za komunikacije i odnose s javnošću, a u okviru studije Agency Report. Agencija Represent Communications našla ...
-
Vijesti - Oct 12, 2020
Maloljetni influenseri u Francuskoj ne mogu da troše zarađeni novac
Novi zakon za zaštitu mladih zvijezda na društvenim mrežama, koji će da reguliše radno vrijeme mlađih od 16 godina i njihovu zaradu, donijet je u Francuskoj. Ovaj zakon sadržaće...
-
Vijesti - Oct 09, 2020
G Suite postaje Google Workspace, a Gmail dobija novi logo
G Suite sada postaje Google Workspace, ima nove logo i brendiranje, ali ne implementira druge velike promjene. Ideja je da bude jasno da je Google Workspace mjesto gdje korisnic...
-
Vijesti - Oct 09, 2020
Instagram proslavio 10. rođendan: Dvije vidljive promjene već su tu
Jedna od najpopularnijih aplikacija na svijetu, Instagram, 6. oktobra proslavio je desetu godinu postojanja. Tokom prve decenije mijenjalo se mnogo toga, a ova društvena mreža p...
-
Blog - Oct 07, 2020
Ne dajte da vas vreme pregazi: Bez edukacije nema napretka u karijeri
Nezadovoljstvo radnim mestom, platom ili kolegama, stagnacija u karijeri i dosada na poslu dešavaju se češće nego što možemo zamisliti. Zapravo, skoro svima nam se barem jednom ...
-
Vijesti - Oct 05, 2020
Broj korisnika interneta u Kini dostigao 940 miliona
Broj korisnika interneta u Kini do juna ove godine dostigao je 940 miliona, a stopa penetracije interneta iznosi 67 odsto, objavio je Kineski informativni centar za internet (CN...
-
Vijesti - Oct 05, 2020
Organizovana prva online regionalna konferencija u okviru programa Coca-Cola podrška mladima
Neprekidno sticanje novih vještina na popularnim digitalnim platformama, unapređenje znanja, ulaganje i rad na sebi uz stalno praćenje trendova i dešavanja na tržištu rada, dana...
-
Vijesti - Oct 02, 2020
Story kao osnovni model komunikacije brendova i biznisa
Story opcija, prvenstveno na Instagramu, a onda i na Facebook-u, WhatsApp-u i Snapchat-u (iako ove tri nisu pretjerano zaživjele u Srbiji, pa kada govorimo o domaćem tržištu mis...