Blog

Iz dana u dan cijene oglasa i reklama skaču, a za to smo sami krivi

Vijesti - Oct 30, 2019

Kako navodi Kenshoo.comu trećem tromesječju 2019. godine skočile su cijene oglasa na Google-u, društvenim mrežama i sve je skuplje da vaša kompanija/proizvod izađe na što višoj poziciji u pretrazi.

To se dogodilo iz sasvim logičnog razloga – oglašivači su sami “natjerali” ove platforme da traže više novca, jer su ulagali sve više i više.

Oglašivači su potrošili su 39% svog budžeta na kampanje za pretragu i 37% svog budžeta na oglase za proizvode, pokazuju najnoviji podaci Kenshoo-a.

Ulaganje u oglase na društvenim mrežama među Kenshoo oglašivačima drastično je skočila u trećem kvartalu, povećavši se za 42% u odnosu na 2018. godinu. Takođe, samo u odnosu na prethodni kvartal, ulaganje je poraslo za 17%.

Kada su u pitanju društvene mreže, Instagram ubjedljivo prednjači.

Pomenuti izvještaj obuhvata podatke sa oko 3.000 računa oglašavača i agencija koji obuhvataju 150 zemalja i sadrži kampanje koje prolaze kroz Kenshoo platformu na Google, Amazon Advertising, Baidu, Yandex, Yahoo, Yahoo Japan, Pinterest, Snapchat, Facebook, Instagram i Facebook.

Izvor: Searchengineland

Autor

Represent System

News editor

Hajde da radimo zajedno

U Represent Communications gajimo strast za brilijantnim idejama i njihovom realizacijom, pa sve to sjedinjujemo u prelijepo iskustvo.