Projekat Pokaži da ti je stalo je realizovan u partnerstvu sa NVO Zdrava Dona Montenegrina, uz institucionalnu podršku Ministarstva zdravlja Crne Gore. Aktivnosti su podijeljene u dvije faze. Fokus prve faze projekta je bilo na podizanju svijesti o značaju preventivnih pregleda dojki i uspješnosti izlečenja kancera u ranim fazama otkrivanja.
Centralna aktivnost prve faze je donacija ultrazvučnog aparata za pregled dojki Kliničkom centru Crne Gore. Glavni endorser ove faze kampanje je poznato lice iz javnog života Crne Gore, koja se uspješno izborila sa karcinom i koja je pristala da govori otvoreno o svom iskustvu. U sklopu edukativnog dijela kampanje objavljivani su u kontinuitetu advertoriali i PR tekstovi na temu karcinoma dojke, samopregleda dojki, mamografiji i ostalim dostupnim vidovima prevencije. Veliku podršku kamanji dali su i social media influenseri, njih pet, koji su putem svojih profila na mrežama dijelili informacije o kampanji.
Druga faza kampanje je bila usmjerena na osvešćivanje muškog dijela populacije o značaju njihove podrške ženi, kako u dijelu podsticanja da brinu o svom zdravlju, tako i u slučaju konkretne bolesti. Centralni događaj ove faze kampanje je organizovan na glavnom gradskom trgu, kada je održana trka muškaraca u štiklama, pod simboličnim nazivom „U njenim cipelama“.
Ovo je prva trka muškaraca na štiklama u Crnoj Gori. Podršku kampanji su prisustvom na centralnom dogadajaju dale i brojne ličnosti iz javnog života, uključujući i ministra zdravlja. Endorseri ove faze kampanje su bili ragbisti crnogorskog nacionalnog ragbi tima, koji su snimili najavni spot za trku i trčali na štiklama.