Zbog pandemije drastično opala kupovina kozmetike
Vijesti - Dec 08, 2020
Najnovije istraživanje kompanije Nielsen, globalne firme za ispitivanje javnog mnenja, pokazuje da je zbog mjera ograničenja u vrijeme pandemije drastično opala kupovina kozmetičkih proizvoda, a prije svega šminke za lice.
Kako piše italijanski dnevni list „Il Manifesto“ kupovina karmina opala za 24 odsto na svjetskom nivou, a prodaja šminke za oči je smanjena za 10 procenata.
Ova razlika, prema autoru, može se objasniti i činjenicom da ispod zaštitne maske karmin na usnama može prouzrokovati samo štetu, razmrlja se po licu i uprlja masku, a nakarminisana usta, ionako se ne vide.
Od januara do juna ove godine prodaja ruža za usne je smanjena za čak 60 odsto, a u isto vrijeme prodavalo se skoro 30 odsto manje šminke za oči nego u isto vrijeme prošle godine.
Ove podatke svjetske grupe za ispitivanje javnog mnenja potvrđuje i istraživanje koje je u protekla dva mjeseca sprovela italijanska nacionalna asocijacija proizvođača kozmetike.